BAHAN PEMBELAJARAN KENDIRI - TAJUK PENGELUARAN


Bagi sesiapa yang berminat bolehlah download powerpoint  yang cg zue buat untuk tajuk pengeluaran penggal 1 sistem modular. Ia berbentuk interaktif, ada aktiviti. Versi asal ada video sekali di slide 55, tapi bila cg zue upload tak masuk pulak. Powerpoint ni cg zue buat sebagai projek master untuk paper PLG546 Strategi-Strategi Pengajaran. Semua bahan cg zue ambik dari buku longman. Konsep powerpoint ini adalah untuk pelajar belajar sendiri tajuk ini ketika ketiadaan guru dan disertakan dengan modul untuk pelajar menjawab soalan. Mungkin dapat bagi idea untuk tenaga pengajar untuk menghasilkan powerpoint yang bermutu.

BAHAN 1 - POWERPOINT
Selepaspenilaianformatif
View more PowerPoint from zubaidah1973

 
BAHAN 2 - VIDEO
Ini videonya bolehlah download dan masukkan dalam slide  55


BAHAN 3 - MODUL PELAJAR
Klik dibawah untuk dapatkan modul.


 Cg zue juga ingin mengambil kesempatan untuk berkongsi powerpoint lengkap untuk tajuk Pengeluaran PP Penggal 1 secara percuma. Powerpoint ini agak bersesuaian dan disediakan oleh pelajar cg zue sendiri sebagai kerja rumah terancang mereka pada cuti yang lepas. Tahniah kepada mereka kerana berjaya menghasilkan bahan yang bermutu dan boleh digunakan sebagai bahan pengajaran. 

Sesiapa yang berminat boleh tinggalkan alamat email diruangan comment di bawah nanti cg zue emailkan. FREE OF CHARGE ....

57 comments:

Sila hantar Bab Pengeluaran Penggal power point kpd saya -
saya2245@gmail.com.TQ

salam ckg..klu ada kesempatan tlg emailkn jg kpd sya pengeluaran PP penggal 1..tkasih..:))

email:cilanlan@gmail.com

salam.cg zue,saya berminat dengan
persembahan power point bab 2
Pengeluaran Penggal 1.Boleh tak cg
emailkan kpd saya.
email add : mamasafwan@gmail.com

Salam cikgu zue,
Tolong emelkan Powerpoint Bab 2 pada alamat saya dibawah:
nuruliman2268@yahoo.com.
Terimakasih banyak2.....

CG SAYA JUGA.. CYSMKUH@HOTMAIL.COM.. SEMOGA USAHA CG DI RAHMATI.. SYA JUGA NK JEMPUT CG ZUE JOIN GROUP FB GURU PENGAJIAN PERNIAGAAN SATU MALYSIA

Please email the powerpoint.My email id : deshinke29@yahoo.com
Tq.

salam cikgu, sya bermint dengan power point cikgu, boleh emelkan di umairaheg@gmail.com

cikgu , tolong emailkn nya kepada sy juga . joeyanakmama@yahoo.com

Kepada yang bagi alamat email tu cg zue sudah emailkan so bolehlah check.

cikgu, saya pun nak power point bab 2 sebab hari isnin ngam2 group saya buat presentation pasal ni dan saya memang takde idea. nak guna nota nya. hehe. thank you arr cikgu :)

oh ya lupa pula e-mail..hahaha.
jayne_amethyst@yahoo.com

salam cg zue..saya pun nak minta izin untuk menggunakan powerpoint cg..tq
adrriana_ee@yahoo.com

saya rasa modul ini amat berguna. boleh email kpd saya?
email: wslsentosa@gmail.com
tq

Cikgu Zue , saya nak juga powerpoint cikgu , tolong emailkan kepada saya boleh ? terima kasih :)

salam cikgu zue..saya juga berminat dengan powerpoint tersebut.e-mail saya atiyator@yahoo.com.my

salam cikgu zue...saya nak jugak bahan pengajaran ni..boleh emailkan kepada sy..fadznaz@gmail.com

cikgu zue saya berminat dengan slide show nie.boleh emailkan terus kat saya?nie emailnye sitinurafiqah94@gmail.com

salam cg zue..saya juga berminat utk dptkan power point bab pengeluaran.. mohon emel ke eza_tpg@yahoo.com

klu sudi saya berminat dgnbahan pengeluaran cikgu..email saya yatie471@yahoo.com.my

boleh tlg emailkan kepadan saya
laila_8394@yahoo.com

emailkan kepada saya shazurashaari@yahoo.com

askum cg zue... sy pun berminat jugak... boleh tak emailkan kpd saye kat utihembun_upm@yahoo.com... saye pun ade buat powerpoint tapi mngkn kurang lengkap.. so harp yg cg zue buat ni boleh membantu saye..terima kasih

salam cikgu.saya pun berminat dgn power point pengeluaran 2.emel sy princess_nuraeni@yahoo.com.tq

wawawahidah59@yahoo.com
*tq

sya pun berminat cgu zu..ini emial sya..adiaruzduman@yahoo.com

assalamualaikum, cigku zue, saya amat berminat dgn powerpoint bab pengeluaran ni. ini emel saya, rosdianaismail@gmail.com.....tq cgu

Terima kasih jasa baik cikgu ..
ni email : datre1950@hotmail.com

salam.cg zue,saya berminat dengan
persembahan power point bab 2
Pengeluaran Penggal 1.Boleh tak cg
emailkan kpd saya.
email add : suffiah.com@gmail.com

Selamat petang Cikgu Zue. Saya berminat dgn power Point Tajuk Pengeluaran PP Penggal 1. Alamat email rose_salaban@yahoo.com

Thank you

askm cg zue, bleh tol emailkn kpd sya jugak..adiaruzduman@yahoo.com

salam
cikgu saya pon berminat dengan power point bab pengeluaran
ini email saya... fni_mypolice@yahoo.com
terima kasih cikgu.

Assalamualaikum..mohon cikgu emailkan saya ppt. ke cikgusuhaimimahmud@gmail.com terima kasih moga usaha cikgu diberkati ALLAH

Cikgu boleh email kepada saya tak ? saya nak nota dan latihan yang cikgu sudah buat. Jika cikgu ada soalan trial juga boleh email kepada saya. leefang0313@gmail.com tq

cgu zue blh tlg email kn soalan2 percubaan stpm setiap negeri x.?dan klu blh ckgu tlg email kn sekali nota tajuk pemasaran dgn tajuk kewangan..sy xbeberapa faham dgn tajuk niy..niy alamat email sy zaft_fiera@rocketmail.com
terima kasih cikgu..

Cikgu tolong hantar kepade email saya"

k.e-y@hotmail.com

RIBUAN TERIMA KASIH

Salam, tolong email ke khairiyudi68@yahoo.com TERIMA KASIH.

salam,cikgu zue..
saya nak bahan pp..
miezi.moshi@yahoo.com..
terima kasih cikgu :)

salam cikgu... tolong emailkan bahan pp penggal 1 ---- rohani1124@yahoo.com ....terima kasih

slm cikgu...sy pown berminat dgn power point cikgu...harap cikgu dpt email kn kpd sy...
email rhinne_2805@yahoo.com

salam cikgu...saya pun nak jugak pp penggal 1 tajuk pengeluaran tu..nurfatinnabilla_along@yahoo.com terima kasih cikgu...

assalam.. ckgu post kn nota pp bab 2 penggal saya ya.. hehehe thanks ckgu.. ;)

aishah1984@gmail.com

assalamualaikum ckgu , email kn bab 2 ni .. sangt memerlukan tq
qelaarab@ymail.com

salam cikgu . mintak post kan pwer point tuh . tq
farhanaismail81@gmail.com

salam cikgu. sy berminat dgr powerpoint tu.

fazulkifli16@gmail.com

tq

Salam cikgu...

saya bermInat dgn pOwerPoint (jenis2 pngeluaran)

email:kikien_00@ymail.com

terima kasih.. ;)

salam.cg zue,saya berminat dengan
persembahan power point bab 2
Pengeluaran Penggal 1.Boleh tak cg
emailkan kpd saya.
email add : smklbting6@yahoo.com

assalammualaikum. cikgu zue boleh tolong emailkan bab pengeluaran pada saya.terima kasih.arkay_st@yahoo.com

Cikgu zue..sy pun nk nota..boleh tolong email ke armansabahan@gmail.com..tq

salam cikgu, i'm looking for something like this. first thing first i wanna say thank you for sharing this . saya nak nota semester 1 , kalau cikgu ada yg jenis word document,that's much better. here is my email adress

kaptenmursyid@gmail.com

Cikgu tolong emailkan kepada saya tajuk pengeluaran bab 2 penggal 1 powerpoint kepada saya. Tq

Email : ppgapor@gmail.com

Cikgu tolong emailkan kepada saya tajuk pengeluaran bab 2 penggal 1 powerpoint kepada saya. Tq

Email : ppgapor@gmail.com

Cgu saya berminat ..email usunrose@yahoo.com....tq

HI CGU..TOLONG EMAILKAN POWERPOINT KEPADA SYA..betty2812@gmail.com.
tq

HAI CIKGU ZUE. TLG EMELKAN POWER POINT PENGELUARAN DI syarizacy@gmail.com

Salam. Cikgu Zue Tlg emailkan bab 1 pengeluaran power point, t.kasih.

Hi cikgu zue tlg email kat sy
shutha_khan@yahoo.com
Terima kasih

Assalamualaikum...cikgu zue..terima kasih atas pelawaan cikgu....moga Allah terima sebagai amal kebajikan.cikgu zue tlg email kat dayangrosmah@gmail.com
Tq..


Tahniah , Berjaya Masuk U 2012
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...